tirsdag den 14. februar 2012

Vinter i baghaven

Ifølge de lokale ejendomsmæglere, bor jeg midt i Danmarks smukkeste natur, og jeg er bestemt ikke uenig ;-)
Med hele seks søer i nærheden, hvor af 2 er få minutters gang fra vores hus, og een er 5 min. væk på cykel, og samtidig en masse skove her, der og alle vegne, føler jeg mig utrolig privilegeret.

Til sommer skulle man måske prøve at svømme over på den anden side ...

Tjah, her er det så de små sopper og bader - om små 4 mdr. ... Ü


Imellem træerne skal jeg om kort tid hamstre ramsløg igen.
Sæsonen starter vist omkring 1. marts - om vejret vil.

Uhhmmmm ramsløg - og sol. Glæder mig.


En anden sø ....

Kan du se ænderne?

Der er tryk på, så kulden skal være virkelig slem, før end det hele fryser til.

De stakkels ænder troede vi havde brød med - det havde vi ikke ....


1 kommentar:

Design À la Camara sagde ...

her er lidt til dig og velkommen til: http://designlacamara.blogspot.com/2012/02/liebster-blog-award-til-mig-fra-mig-til.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...