søndag den 26. februar 2012

Must have: Kähler Omaggio vase

Det må været gået helt galt med mit shopping-gen ved undfangelsen, for jeg ejer stort set ikke det gen.
På trods af at jeg er kvinde, ejer jeg ikke 75 par sko, ti garderobeskabe med tøj, eller hiver i flæng ned af hylderne i diverse butikker. .....


Jeg elsker at ose rundt i Bahne og synes de har SÅ mange skønne ting, men oftest kommer jeg ud med intet, eller kun meget få køb.
Næste gang SKAL jeg dog have denne lækre Kähler vase. 



Billedet er fra Bahne og vasens pris er 399,95 kr.



3 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Jeg ejer det heller ikke, det dér gen!
Går panik-angst-mode (overdrivelse fremmer forståelsen...) når jeg bevæger mig mod Randers C.
Men ved du hvad? Tiden er med os - og det bliver mere og mere trendy at dyrke "simple living".

Mia Folkmann sagde ...

Jeg er faktisk heller ikke specielt vild med at shoppe - jo, i ferierne, hvor jeg har god tid. Og når jeg finder tøj, så er det fordi et eller andet fanger blikket - jeg kan slet ikke købe noget, hvis jeg SKAL.

Heart Design sagde ...

Hej Kirsten og Mia :)
Wow - så er vi 3 kvinder! Det havde jeg ikke set komme :D
Så er jeg måske heller ikke den eneste kvinde i Kongeriget der aldrig har haft overtræk på lønkontoen? :D
Troede ellers lige jeg var unik ..... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...