tirsdag den 21. februar 2012

Cath Kidston

Efter at have luret rundt omkring på flotte og inspirerende blogs, ser jeg, at pastelfarver i den grad er in, og mange af jer kreative blogindehavere kender også uden tvivl Cath Kidston, men for mig er hun et helt nyt bekendskab Ü

Hendes sy- og strikke opbevaring er da bare skøn!




Er man ikke så meget til pastelfarver, har hun også designet denne skønne taske til strikkepindene.


Hvis du har lyst til at se hvordan hun bor, så klik på billedet.


God tirsdag aften Ü

3 kommentarer:

Indretning og ideer i sommerhusstil sagde ...

Hun er bare en super dygtig designer elsker selv Cath Kidson står faktisk og skal til London igen og selvfølgelig skal jeg forbi butikken den er så skøn.Super læsning og tak fordi du delte denne.Kram Else

Heart Design sagde ...

Hej Else. Tak for dine søde ord. Du gav mig lige en ide - jeg skal selv til London i foråret, og det kunne være skønt at se hendes butik. Kæresten kan gå på pub imens. He he.

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Ja! de laver de skønneste sager.
Du må over og se deres skønne butik.

Knus Susi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...