lørdag den 11. februar 2012

Grand opening


Lad mig starte med at sige TAK til alle I kreative kvinder på Danske Indretningsblogs. Var det ikke for jer, ville denne blog ikke være en realitet!
Den sidste lille måned har jeg fulgt jeres enorme kreativitet og fantastiske billeder, hvilket har inspireret mig til, endelig, at kaste mig ud i projekt kreativ.

De sidste 14 dage har jeg indkøbt alverdens ting og sager (meget mere om det i kommende indlæg), der skal hjælpe mig i gang, og personligt glæder jeg mig vildt til at finde ud af, hvad jeg kan bruge tingene til ... Ü

Nu er bolden kastet - projekt kreativ er en realitet - jeg må hellere komme i gang Ü


1 kommentar:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hej Marianne

Det lyder spændende.
Glæder mig til at se hvad du går og sysler med.

Ha´en dejlig weekend

Knus Susi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...