mandag den 20. februar 2012

Bøger 2012


Jeg har alle dage været en stor læsehest, og jeg kan slet ikke sove, hvis jeg ikke læser mindst 1/2 time.
Det er blandet hvad jeg læser, og ofte har jeg gang i to bøger af gangen Ü
For selv af holde rede på, hvilke bøger jeg får læst, vil jeg løbende opdatere denne liste.

Biografier
  • Block, Merrill Stefan: En fortælling om at glemme
  • Block, Merrill Stefan: Stormen udenfor
  • Hirdman, Yvonne: Den røde grevinde
  • Sabroe Peter: Fader vor
  • Stangerup, Helle: Bag skodderne
  • Terkelsen, Ulla: Vi kan sove i flyvemaskinen

Krimier
  • Olsson, Kristina: Tusindfryd
  • Staun, Susanne: Døderummet

Skønlitteratur
  • Holst, Anne-Vibeke: Undskyldningen
  • Rachman, Tom: De ufuldkomne
  • Valeur, Erik: Det syvende barn

Hvad med dig - er du en læsehest og hvis ja - hvilken genre læser du helst?



4 kommentarer:

Kirsten sagde ...

ELSKER også at læse! Rigtige bøger med tyngde og sider der skal vendes... Lige nu læser jeg en gammel Marilyn French.. "Sin mors datter". Jeg har også en sofabog og en sengebog :-)
Smadder god ide med bogliste - den ide kunne jeg godt bruge!

Heart Design sagde ...

Hej igen Kirsten. Ja hvad er livet uden en lækker tyk bog! :) Den jeg læser nu er på 692 sider og den kan bestemt anbefales. Jeg har tre andre bøger fra biblio der ligger og venter .... Bare man dog havde tid til at læse hele dagen. :)

Frøken Anker sagde ...

Jeg læser rigtigt meget. både falitteratur og skønlitteratur. Jeg har en bog med Jussi Adler-Olsen liggende, jeg skal i gang med. Og en ny forfatter - for mig - Lisa Genova.

PS... jeg spiser ikke så meget chokolade, men lakrids.... UHMM.. det er mig <3

Heart Design sagde ...

Hej Frøken Anker. Helt utroligt har jeg endnu ikke læst nogen Jussi bøger .... men jeg har dog hørt et par stykker som lydbøger. Jeg hører nemlig lydbøger EFTER jeg har læst 1/2 - 1 time i en god gammeldaws bog, inden jeg sover. .... Nu forstår jeg pludselig hvorfor jeg ikke får søvn nok. He he.

Ps. Jeg gider heller ikke lakrids. Ha ha.
Rå grøntsager er min store passion, og har været det siden barnsben. På det område er jeg vist ret unik. ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...