tirsdag den 6. marts 2012

Skam mig!

Min blog er kommet til verden, for at "tvinge" mig til at være kreativ, og ikke bare sidde og glane online over alle de fede ting man (måske) selv kan fremstille.
Jeg har i perioder været okay kreativ, men de sidste flere år, har jeg haft så travlt med andet, at sysle kreativiteten blev lagt på hylden.
Det har dog ikke afholdt mig fra at samle materialer, hvilket tydeligt ses af billederne her under ....

Hvis nogen har brug for et ekstra hoved er jeg leveringsdygtig Ü

Er det nisse kit fra Panduro ....

Heiii, det garn er altså relativt nyindkøbt ....

Det kunne da godt være spændende bøger der ligger der ....
Hold da op alle de smykke materialer ....
Jeg burde skamme mig over, at jeg har så meget materiale liggende (der ikke er forsøgt brugt), men i stedet for at gøre det, vil jeg stille og roligt grave mig ned igennem skufferne.
Måske der dukker noget spændende op? Ü


5 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Ha ha - kender det godt!!!
Jeg får nu lavet en del - men bare aldrig det, jeg køber ind til. Køber en masse smykketing - og så går jeg i gang med at strikke en trøje. Køber flot papir - og går i gang med at lege med Hamaperler, som jeg købte, men ikke fik brugt, fordi jeg legede med fimo-ler....
Ak ja... :-)

Heart Design sagde ...

Jamen hvis jeg da for søren så gik i gang med NOGET! He he.
Go' dag til dig :-)

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Du har da masser af fine sager, se nu og kom igang:-)
Det ville være så hyggeligt, og se hvad du fandt på.

Ha´en dejlig aften

Knus Susi

Design À la Camara sagde ...

I gang med dig - der ligger jo for en mindre formue der blot ligger og smaler støv. Ikke flere undskyldninger - det er bestemt ikke udstyret du går ned på.

Heart Design sagde ...

He he - dejligt med et kærligt spark i numsen ;-)
Jeg skal noook :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...