lørdag den 3. marts 2012

Must have: Skytten fra Royal Copenhagen

I flere år har jeg gået og luret på, at Skytten fra Royal Copenhagen skulle komme på udsalg, men det sker desværre ikke. :(
Jeg synes den er hel fatastisk flot - lige som de andre stjernetegn.
Jeg er SÅ meget Skytte, og jeg elsker det Ü

Billede fra Inspiration

Figuren er 23,5 cm. høj og koster desværre 999,95 kr.
Jeg skal nu nok få fingrene i den en dag Ü


OPDATERING: Det er fuldstændig sindssygt!! Jeg lavede dette indlæg for over en uge siden, men fik det ikke posted, og gæt lige hvad kæresten kom hjem med torsdag aften? Han kom hjem med min Skytte!!!
Ham har jeg godt nok været heldig med Ü


1 kommentar:

Mia Folkmann sagde ...

Det kunne godt lyde til, at vi begge to har været ret heldige med vores "udvalgte"... ;-)

Hvor er den også fin, din skyttefigur... :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...