onsdag den 9. maj 2012

Mit nye legetøj på iPhonen: Framefastic

Jeg har masser af apps på min iPhone, men de består udelukkende af en masse (gratis) kogebøger, enkelte der omhandler naturvandring m.v., enkelte spil til datteren og lidt diverse.
Jeg har aldrig kikket i kategorien: Foto og video, men det gjorde jeg så den anden aften, og så fandt jeg app'en: Framefastic.
Tjuh hej, den kan noget sjovt. Noget mit billedredigeringsprogram Gimp på Mr. Mac (vist) ikke kan. :(
På cykelturen hjem fra indkøb i går, tog jeg et par billeder af skovanemone og ramsløg (de øverste), og hjemme igen et par billeder af vores stenurt blomster.



I programmet vælges den frame der ønskes, og så er det ellers bare at ploppe billeder ind. Hvor står afstand der skal være mellem billederne vælger man selv, lige som baggrundsfarven. Desværre er der ikke grøn. Øv!
Jeg sendte collagen til min mail og har så efterbehandlet i Gimp.

Programmet er super enkelt, så jeg skal helt sikkert lege meget mere med mit nye legetøj :)

HUSK at deltage i min 1. Give Away HER Ü

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...