onsdag den 2. maj 2012

Jeg er Youmee. Er du?

Ganske tilfældigt faldt jeg over youmeshopping.dk 
Jeg tænkte, at det var endnu en tilbudsportal, hvilket også er tilfældet, MEN YouMe Shopping er en non-profit forening drevet af frivillige ildsjæle, hvor hvert køb du foretager dig genererer donation til din selvvalgte hjælpeorganisation.
Jeg tilmeldte mig straks, og håber du har lyst til at besøge siten og se om det er noget for dig.

Det er rent win win! Vi får rabat på alverdens ting og sager, og samtidig donerer vi et beløb til en hjælpeorganisation. Super koncept Ü



Og HUSK at deltage i min 1. Give Away HER

3 kommentarer:

Mosekonen sagde ...

Smart.
Tak for super tips.

Heart Design sagde ...

Velbekomme :)

Mia Folkmann sagde ...

Det lyder som en rigtig god idé, men jeg har aldrig hørt om det før. Det har jeg så nu - så jeg må lige checke det ud... ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...