søndag den 15. april 2012

Titanic i 3D

I aftes tog datteren og jeg i biografen for at se Titanic i 3D.
Det var første gang for mit vedkommende, at skulle se en film i 3D, så jeg var helt sikker på, at jeg ville få spat af at have briller på så længe. 
(Jeg bruger kun briller, når solen skinner Ü )
Hele 194 minutter varede filmen, og selv om både datteren og jeg kender filmen ret godt, var det alligevel en god og anderledes oplevelse, og kun den sidste halve time var jeg øm over næseryggen pga. brillerne.



Titanic vil altid være en hjertenskærende historie om den tekniske og menneskelige arrogance der herskede, og desværre kostede en masse mennesker livet.
At se det hele i 3D gjorde mig egentlig rasende op til flere gange, fordi det bliver så nærværende - alle de døde kroppe er helt tæt på een - og mange mange flere kunne havde været reddet, hvis der havde været flere redningsbåde.
Skibet der ikke kunne synke ..... sank :(



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...